LÜTFEN OKU

- Blogda yayınlanan filmlerin tamamı video sunucularından paylaşılmaktadır. - Çok Alternatifli olarak sunulan yayınlarda takılma, donma veya filmin kısa sürede sonlanması playerle alakalı bir sorun olmayıp sayfa yenilediğinizde sorun düzelecektir. - Playerlerde bulunan reklamlar blogumuza ait olmayıp video paylaşım sitelerinindir. Reklamı kapatmak icin (x) işaretli kısma tıklayarak kapatabilirsiniz. - Açılmayan, bozuk linkleri yorum kısmına yazarsanız, filmin linkleri acilen düzeltilecektir. - Yorum, Olumlu eleştiri ve teşekkürlerinizi bekler, iyi seyirler dileriz.

Pages

9 Temmuz 2009 Perşembe

Yıldız Tilbe - Aşk İnsanı Değiştirir (2009) Full Albüm İndir


CD-I Şarkı Listesi

1.Anma Arkadaş
2.Aşk Bence Sen Demektir
3.Balmısın Şekermisin
4.Ben Bir Karar Verdim
5.Salındı Bahçeye Girdim
6.Seni Sevmek İstemiştim
7.Yaşamak Seninle Güzel
8.Ağla Yüreğim
9.Al Gönlünü Ondan
10.Gözleri Kara Sevgilim
11.Geleceyem
12.Gayrı Dayanamam


CD-I Full Albüm İndir








CD-II Şarkı Listesi

1.Üstüme Düşme Benim
2.Tanrıdan Diledim
3.Aşkın Cehennem Olsa
4.Dudaklarında Arzu
5.Bir Tek Düşüncem
6.Kim Bilir Şimdi Nerdesin
7.Karahisar Kalesi
8.Kara Sevda
9.Bülbül Havalanmış
10.Aşk İnsanı Değiştirir
11.Hata Benim


CD-II Full Albüm İndir


http://lix.in/-4f6812

0 yorum:

Yorum Gönder

 
domain